Home          Interieur overzicht        


 
Bekleding vloer


De vloerbedekking bestond uit een onderlaag van dik vilt met daarover de vloerbedekking. De meeste delen van de bekleding waren ook afgebiesd. Ook was er een strook bij die op de tunnel aangebracht kon worden, inclusief de gaten voor de stoelbevestiging. Ook hier is Bisontix gebruikt om deze strook vast te zetten.
De bekleding onder de handrem wordt van oorsprong met speciale krammen vastgezet, waarvoor er gaten zitten naar de motorruimte toe. Door deze gaten kan water naar binnen komen en blijft dan op de vloer staan. Om dit te voorkomen zijn deze gaten dichtgemaakt en is alleen de bekleding aan de bestuurderskant vastgelijmd. Het overige deel is dan ook los en kan uitgevouwen worden, wanneer men het rubber ophangblok opnieuw wil centreren. Het vilt wordt per rol verkocht en zal door passen en meten verdeeld moeten worden over het interieur. Compleet interieur inclusief de vloermatten van Michelin. Deze laatste op maat gesneden om een betere pasvorm te verkrijgen. Van oorspong is de Traction Avant uitgevoerd met een rubberen mat die de hele vloer afdekt. Het nadeel van deze mat is dan dat deze alles afsluit en de nattigheid die onder deze mat komt,  niet kan verdampen. Het roestmonstertje komt dan vanzelf tot leven en dat willen we zeker voorkomen. Vandaar deze oplossing.
Opmerking:
Wanneer je toch voor de originele rubberen mat kiest, dan is regelmatig ventileren geen overbodige luxe.

Naar Boven  

                       Web-Design en Techniek Traction Avant 11BL -  Ben E Kulsdom -  © 2006- -  www.kulsdom.be
Privacyverklaring
- Contact - Bijgewerkt: 22-02-2015